موتور سیکلت آپاچی

آپاچی 180

موتور سیکلت آپاچی

کمپانی TVS

این محصول توسط کمپانی tvs تولید می شود که سومین تولید کننده بزرگ و مطرح موتور سیکلت در کشور هندوستان بوده که بیش از سه میلیون موتور در سال به فروش می رساند و ارزش این شرکت را 2.12 میلیارد دلار تخمیم زده اند.

همه چیز درباره آپاچی

یکی از محصولات موفق و در عین حال زیبا این شرکت آپاچی بوده که در بازار ایران از محبوبیت خوبی در بین جوانان برخوردار است و اولین بار در سال 1393 عرضه شد و هم اکنون نیز نسخه صفر کیلومتر آن با ظاهری متفاوت در بازار موجود است. این وسیله به دلایلی چون عملکرد فنی خوب و ظاهری زیبا و چشم نواز و قیمت مناسب تا قبل از گرانی گزینه بسیار خوب و معقولی برای خرید بود و فروش بالایی در کشورمان داشت.

این موتور زیبا در حجم سیلندر های 150، 160، 180 و 200 سی سی تولید شده است و مدل های 160 و 180 سی سی در دو نسخه اتاق قدیم و جدید تولید شده است و مدل 200 سی سی دارای رخی متفاوت از بقیه مدل ها می باشد.

حجم موتور به کار رفته در نسخه 180 سی سی این موتور 177 CC است و دارای یک سیلندر 4 سوپاپه می باشد که 17 اسب بخار قدرت و 15.5 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یک جعبه دنده 5 سرعته به منظور انتقال قدرت با کلاچ دستی برای آن تعبیه شده است.

این محصول در کنار مزایایی که دارد دارای معایبی چون تعادل نه چندان مطلوب در پیچ ها و ضعف در ترمز ها بوده که با صرف هزینه بیشتر می توانید گزینه های بهتری برای خرید یک موتور سیکلت خوب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...