موتور سیکلت آپاچی

آپاچی 180

موتور سیکلت آپاچی

0
(0)

کمپانی TVS

این محصول توسط کمپانی tvs تولید می شود که سومین تولید کننده بزرگ و مطرح موتور سیکلت در کشور هندوستان بوده که بیش از سه میلیون موتور در سال به فروش می رساند و ارزش این شرکت را 2.12 میلیارد دلار تخمیم زده اند.

همه چیز درباره آپاچی

یکی از محصولات موفق و در عین حال زیبا این شرکت آپاچی بوده که در بازار ایران از محبوبیت خوبی در بین جوانان برخوردار است و اولین بار در سال 1393 عرضه شد و هم اکنون نیز نسخه صفر کیلومتر آن با ظاهری متفاوت در بازار موجود است. این وسیله به دلایلی چون عملکرد فنی خوب و ظاهری زیبا و چشم نواز و قیمت مناسب تا قبل از گرانی گزینه بسیار خوب و معقولی برای خرید بود و فروش بالایی در کشورمان داشت.

این موتور زیبا در حجم سیلندر های 150، 160، 180 و 200 سی سی تولید شده است و مدل های 160 و 180 سی سی در دو نسخه اتاق قدیم و جدید تولید شده است و مدل 200 سی سی دارای رخی متفاوت از بقیه مدل ها می باشد.

حجم موتور به کار رفته در نسخه 180 سی سی این موتور 177 CC است و دارای یک سیلندر 4 سوپاپه می باشد که 17 اسب بخار قدرت و 15.5 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یک جعبه دنده 5 سرعته به منظور انتقال قدرت با کلاچ دستی برای آن تعبیه شده است.

این محصول در کنار مزایایی که دارد دارای معایبی چون تعادل نه چندان مطلوب در پیچ ها و ضعف در ترمز ها بوده که با صرف هزینه بیشتر می توانید گزینه های بهتری برای خرید یک موتور سیکلت خوب داشته باشید.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...