موتور سیکلت هوندا کلیک

هوندا کلیک

موتور سیکلت هوندا کلیک

در کشور ما ایران به دلیل محدودیت ها و انحصار های برخی از تولید کنندگان و وارد کنندگان تنوع موتور کم بوده و بیشتر شاهد تردد موتور های زیر 250 سی سی در کشور می باشیم، در سال های اخیر اسکوتر ها در ایران طرف دار های زیادی پیدا کرده است که وسپا و هوندا کلیک نمونه هایی ازین دست موتور ها هستند که گاهاٌ قیمت های بالایی هم داشته و بسیار لوکس و لاکچری شده اند.

همه چیز درباره هوندا کلیک

این موتور سیکلت به دلیل زیبایی و امکاناتی که باهم بررسی می کنیم بسیار پر طرفدار بوده و توانسته است نظر دوستداران اسکوتر را به خود جلب نماید. در سال 95 اولین نسخه این محصول به بازار آمد که 125 سی سی حجم موتور داشت و با داشتن ظاهری خشن و تهاجمی زیبایی خیره کننده ای را در بر داشت و برند ژاپنی هوندا آنقدر خوش نام بوده که بسیاری از عاشقان این برند بدون چون و چرا این موتور دوست داشتنی را خریداری کنند.

در سال 96 نسخه دیگری روانه بازار شد که دارای 150 سی سی حجم موتور بود که ادامه دهنده راه این محصول خوش فروش شد. اما واقعیت اینجاست که نسخه جدید باجی به نسخه قبلی نمیداد یعنی قدرت و شتاب خیره کننده ای نسبت به نسخه 125 نداشت و کمبود قطعات و گرانی آن باعث سر در گمی بسیاری از مردم خوب کشورمان شده است که فروشگاه اینترنتی تیزرو موتور با فروش ارزان و ارسال آن به سراسر ایران بسیاری از مردم کشور را در خریداری قطعات اورجینال یاری کرده است.

امکانات و آپشن های کلیک

موتور سیکلت کلیک دارای به روز ترین امکانات در سطح دنیا بوده که برای نمونه مواردی چون سیستم آی‌دلینگ استاپ،  سنسور جک، اتوهولد، کلید باز کردن محفظه بار، صفحه پشت آمپر آنالوگ و دیجیتال و سیستم روشنایی زنون را می توان نام برد که این امکانات باعث پرفروش بودن آن گشته است.

سنسور جک

به صورتی عمل می کند که وقتی جک پایین زده شود استارت عمل نکرده و تا زمانی که حک بغل بالا زده نشود این عمل صورت نمی گیرد و باعث ایمنی هرچه بیشتر آن می شود.

سیستم آی‌دلینگ استاپ

این سیستم در توقف های کوتاه به منظور صرفه جویی در مصرف سوخت موتور را به صورت اتوماتیک خاموش کرده و پس از دادن اولین گاز موتور باز روشن می شود.

دیدگاه (3)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Captcha Plus loading...